:)

دٌخْـتــَرآنهــ ـهایـِ پُـر دَردِ مَنـ

ايـنجـآ بـآيـَב مـَرב بـآشــــ ـے تـآ بـפֿـوآهـے زَטּ بـآشــــ ـے......

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



:)

 


یک روز 
دختری خواهم داشت 
شبیہ خودم
با چشمهایے کہ
همہ دنیایش از پشتش دیده مے شود
خودم فدای صورت ماهش میشوم 
دلم مے خواهد شبیہ خودم محکم باشد بخندد بلند اما سنگین
مهربانے را یادش مے دهم 
اعتماد را 
اما یادش مے دهم 
همہ دنیایش را با مادرش قسمت کند 
حتی خطاهایش را 
نہ با کسے کہ جز ھوس ھیچ نمے داند
آن وقت هیچ وقت تنها نمی ماند 
روزی دختری خواهم داشت 
شبیه خودم
اما بسیار قوی تر 
بسیار بخشنده تر 
بسیار مهربان تر
درست شبیه مادرش....



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت16:01---9 اسفند 1393
اونايي که ميگن #چــِـشمِ ديدن مارو ندارن ✘

#اَلـــَکـــى ميگن

اونااااا ◀◀◀ #تــَـوانــآيـــی ديدن مارو ندارن


دختربد
ساعت21:37---6 اسفند 1393
وَقتــﮯمـــآل مَــــטּ شُـــבے...キラキラ のデコメ絵文字
تیــــک زَבن ✔

بِــگــو بِـخـَـنـــב顔文字 笑う のデコメ絵文字
בوســت اجــتـماعــﮯ(くっつきディズニー) のデコメ絵文字
בوســت مَــعـمولـــﮯ(くっつきディズニー) のデコメ絵文字
فَـقَـــط בوســتـیـــمキティだよ。ひな祭りだよ 。お内裏様 のデコメ絵文字
ڪـــوفــت زَهــرمـــآر記号だよ。びっくり2 のデコメ絵文字
هَــمـه ایــטּ چیــزا تَـعـطـیلかわいい のデコメ絵文字
فَـقَـــط و فَـقَــط مــَـטּ゜*はーと*゜ のデコメ絵文字
فَـقَــط مـــآل خُـــوבَم゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字
خَــنـבِه هـــآت パンダ のデコメ絵文字
گِـریــه هــــآتリクエスト、泣く、気持ち、顔文


matin
ساعت16:55---6 اسفند 1393
va..baz...roya...miafarinim....ta...dar...vagheyate...zendeg i...gom...shavad...va...baz...roya...miafarinad...farzande.. .farda...chon...hargez...roya...chiz..badi...nist

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:, ساعت 14:48 توسط Unfamiliar

http://cafe70.ir/ind...یتی-کافه-هفتاد/